2010-01-17 | 22:11:51

Cesarsallad































I fredags hade jag FF hemma hos mig. Bella och Lars var hitbjuden. Vi slog på stort och gjorde förstklassig Cesarsallad och lite gott vin till det. Mängder av diskussioner löpte förbi. och vi tävlade om vilka frågor vi kunde i På spåret. Jag tror Bella vann, hon var duktig på det där. Särskilt musik frågor. Jag mäktade med en. Vilket år. Var ju bara för att de visade bilder från OS i Salt Lake City.. Men något ska man ju kunna.

Lars hade tagit på sig att göra efterrätt, han är ju ändå matproffset. Blev bär i degknyten tillsammans med vaniljglass. Den gick ju inte av för hackor den heller.

En kanonkväll med gänget- helt enkelt.
1 Kommentarer
Lars:

Matproffset: tack vad snällt :D

2010-01-18 | 00:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.