2010-01-04 | 16:09:38

Winter 2010





















































Bilder är från de fina vinterdagarna vi haft detta år och 2009.
Jag är riktigt nöjd med vintern än så länge. Det är ljust och fint ute och mycket snö.
Nu väntar lite väl mycket kyla men så är det. Så länge det inte är blåis och regn och vart annat.
Emil är nu på Arlanda och väntar på sitt plan. Det blev rätt jobbigt på morgonkvisten när han lämnade mig och åkte iväg med tåget. Fem långa månader är han borta i Portugal nu. Känns som en evighet.
Men jag skall ju snart resa dit. Måste bara bestämma mig när. Jag hade tänkt före eller efter OS.

Sporten är ju rätt viktig Haha! Så antingen i slutet på januari till i mitten på februari.
Eller så i slutet på februari o en bit in i mars. Beror lite på eftersom Emils föräldrar åker V10.
Så det inte blir någon krock. Jag funderar lite.
Priserna är kring 3000 ändå.

Veckorna har gått så fort nu när Emil har varit här. Vi har haft otroligt roligt och jag tror han är riktigt nöjd med att ha varit på svensk mark ett tag. Vänner, familj, fester och egentid har han fått i massor.
Nu väntar ett nytt avsnitt i hans äventyr. Mycket roligt.

Just nu vill jag bara åka ner till han och se hur det ser ut.
Bara att dagarna blir lite väl långa när han är borta 8timmar per dag.
Det löser sig.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.