2010-03-24 | 17:55:02

Återkommer..

Hej, jag är tillbaka i Sverige och Sundsvall.
Grymt skönt, fast jag saknar emil i massor.
Men igår var en hemsk dag. Har aldrig varit med om så mycket strul med en flygresa.
Lämnad kvar i Frankfurt efter biljettändring på endast min biljett.
Förseningar och byte av flyg i sthlm.
Trodde jag aldrig skulle få komma hem.

På toppen av detta är jag sjuk.
Jag som Aldrig är sjuk.
Kallsvettas och fryser, feberkänningar och ont i magen.
Igår trodde jag även att trumhinnan spruckit. Blä.

Jag får förklara mer sedan när jag har ork.

Resan har överlag varit bra, det har varit underbart att få vara med emil. Men jobbigt att vara utan honom 8 timmar varje vardag.

Det är fint i Porto - men bara för en weekend. Mer har det inte att ge.
Jag trivs alldeles för bra i Sverige.

Nu ska jag invänta hockeyn.
Höres.

--------
Tack Emma för stödet igår =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.