2010-03-03 | 10:23:10

Onsdag 3 mars


Malta -07

Godförmiddag, jag har tagit lite vila här på förmiddagen för att göra bort lite ansökningar. De tar ju aldrig slut.. och det börjar bli riktigt bråda dagar nu inför sommaren. Ska ialf hinna med så mycket som möjligt innan matlagning och gym.

Inspirationen kommer och går, men jag skall försöka hålla huvudet högt och ta mig igenom vad som är kvar tills den 12e. Jag vill verkligen att prognosen skall bli bättre när jag åker ner. Porto har haft den värsta vintern på flera år så det kanske inte är kanonvarmt, men en höstjacka skall nog räcka =)

Längtar i massor men tur är väl att helgen har mycket att bjuda på.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.