2010-03-28 | 10:58:10

Ros.



Nyvaken, ruffsigt hår, nada smink, allmänt trött. Men det finns saker som piggar upp en mulen dag.

Idag snöar det här - igen. Fast igår regnade det. Det finns liksom inga kommentarer det är bara att vänta på att det skall ge sig. Det kommer en tid efter det här. Precis som varje år. Vintern är Alltid (!) lång i Sverige. Varför är vi alltid så förvånade. Det brukar vara snö hela mars och i början på april. Sen brukar det gå fort. Ser det ut såhär på Valborg då kanske jag börjar ta mig en funderare.

Päronen har gått iväg på någon mässa. Jag stannar hemma. Men ska väl strax klä på mig för en stavgångsrunda. Innan det blir mixstafett i skidskytte och så ska jag väl se hur det går på hockeyn om det sänds nån match. Måttligt intressant.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.