2010-05-03 | 19:10:47

6 års dagen


Första maj vår 6 årsdag började på det fina fiket Dolcetto.


Emil drack spännande vatten från Italien.


och läste om delikatesser.


jag var glad och lycklig trots att håret inte ville mig väl.


Emil tog sig an en god pasta, medan jag åt cesarsallad.


Sedan blev det smarrig Italiensk glass. Jösses så gott.

Efter detta tog vi oss en promenad i stan innan vi gick på Time out Spa. Behöver jag beskriva hur skönt det var att få massage...


- Grattis på 6årsdagen, tack för att du finns! Sa Emil. Fin fina presenter jag fick. Ugglan kommer från Village, såg den häromdagen och tyckte den var så söt haha.




Efter massagen sov vi nästan 3 timmar.


Vi tog fram en gammal present som Emil fått om mig för länge sedan. Aldrig använd. Smälte choklad och doppade frukt och..


drack vin =)


Detta fick Emil av mig. Korgen med den fina texten kommer från Boom. Drycken kommer från Glasbanken. Kortet privat.

En mysig och härlig dag tillsammans!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.