2010-05-05 | 17:28:35

Det är 17e som gäller.


Östersund, länge sedan. Jag och Lars.

Idag har jag varit och hämtat vår soffa. Jag gillade den mer idag, ah nu känns det så bra. Hade konstiga drömmar inatt om den jäkeln, om jag gjort rätt osv så när jag vaknade var jag smått osäker. Men när jag kom till Erikshjälpen idag vare lugnt, han hade varit så snäll gubben där, och lagt undan alla dynor i påsar.

- Jag vill att kunden skall få varan exakt som den var när de köpte den!

Snällt. Det är ju faktiskt tidigare missbrukare, långtids sjukskrivna osv som får anställning där, vilket jag tycker är bra, så att de också kan få en chans att komma ut på arbetsmarknaden. De är väldigt hjälpsamma och trevliga.

Sedan idag ringde kvinnan från Norrvidden, lägenheten skall städas den 14e och den 17e maj skall nycklarna finnas att hämtas :D Hurra! Samma dag som jag börjar jobba. Det händer mycket då, men vad gör det. Så roligt.

Har jag en vecka på mig att handla lite mer grejer.

--------------------------

Hörde imorse att Gaga landat. Kung!

Allt är klart för avfärd.

Nu drar jag iväg till Lars för lite filmtittning. Blev ingen hockey idag - men jag överlever ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.