2010-05-04 | 15:26:35

sammetssoffa

Japp då vare gjort. Nu har vi köpt en mörkröd sammetsoffa med tillhörande fotölj. Såg den på Erikshjälpen i torsdags och blev lite småkär redan då. Men vågade inte köpa den innan mannen godkänt det hela. Vi som gått och tittat på olika divansoffor för tusentalskronor. Häromdagen var vi uppe i över 10 000..

Men jag kunde inte glömma den. Trots att den är mörkröd. Men vi var in idag och lyckligvis var den kvar. Det var flera stycken som tittade på den. Men vi hann först. Emil tyckte den var skön. Den är inte stor, en tresits och en fotölj. Verkligen retrokänsla över den. Oj vad jag går ann, jag blir alltid osäker när jag gör "större köp".

Tror det kommer bli riktigt fint med rätt kuddar, matta och bord. En annan känsla än Ikealand som bella säger.

Och skulle det vara så att vi blir less på den. Jamen då äre ju bara att sälja. Den är så gott som ny och för 500 kronor för alltihop kan man ju inte klaga =)

Vi kör på det!

Bilder kommer sen, men lite gammeldags/ny är den hehe.
1 Kommentarer
Å S A:

Tack så mycket Erica!



vad fina ord jag får av alla!

2010-05-04 | 21:17:54
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.