2008-04-13 | 16:21:16

minnen från helgen

Så är helgen avklarad. och det är med lugn jag ser tillbaka på en trevlig helg i godavännerslag. eller hahah det där lät mesigt. det var som sagt sushikväll i fredags och det var ju allt annat en lugnt och stillsamt. förutom när vi skulle göra iordning sushin var det trevligt och vi pratade om allt normalt man skall prata om eller nåt. men sedan när småtimmarna började närma sig. då var det dags att korka upp för en blötkväll man sent skall glömma. ur steron sköt M.I.A den tror jag gick på högvarv hela kvällen. Sushin var himla god och vi hade riktigt trevligt. men när väl cidern och vinet började ta sin plats i magen så började även samtalen att förändras från skolan, jobb och allt annat till toalettvanor, fester och ångestatacker. hahha sinnes helt klart. När lars tog fram den berömda Minttun och geleshots som smakade asfalt samt drinkar som var hur goda som helst då vare kört. Det var dans tvåtusen i bellasvardagsrum. jag såg bara sudd resten av natten tror jag. Jag låg på golvet insnurrad i den största tjockaste filten man kan hitta. emma dansade på stolen och bella och lars tog tag i träden ute på gården. det var en syn kan man lugnt säga. Totalt galet fram till sådär tresnåret. sen vare dags att försöka ta sig hem till emil. det gick väl sådär. det var mörkt tametusan hela vägen och jag var tvungen att kexa lite också. hahah somnade som en sten sen.

Nu kommer bildbevisen. inte bästa kvalité pga vissa orsaker. Mer bilder finns på dashuri.blogg.se och ijin.blogg.se. V-tecknet var ständigt återkommande :P


image54image55
image56image57
image58image59

image60image61
image62image63
image64image65
image66image67

image68image69
image70image71
image72
image73
image74
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.