2008-04-09 | 11:55:59

Vinter vinter

jaha April det är ju en fantastisk månad måste jag ju säga. ena dagen vårväder, med solsken och ballerinaskor, andra dagen snörusk och vinterpälsen på. Idag är en sådan dag. i natt måste det ha toksnöat så ja det känns som det är december igen. känns lite trist måste ja ju säga. men det blev ju ljusare ialf nu när det varit dassväder och grått i ett par dagar.

idag har jag hunnit storstäda mitt rum, dammsugning och torkning av allt. känns så skönt, äntligen lite rent och fint. har också hunnit varit på en liten promenad med pappa i snöyran. höll på att halka också tur att ja klarade mig, hade inte pallat en hjärnskakning eller stukad fot just nu. skall ta tag i lite plugg också, skall läsa på lite om kommunikationsplaner till imorrn och söka på lite böcker, sedan blire en promenad till med M och ja sen vete tusan.

Ska kanske nog iväg o träna ikväll trots att jag inte är helt frisk men ja är sugen nu att ja spricker.

image48

image49

kan ju inte direkt njuta när jag ser det här utanför lägenheten. Bella är nog heller inte så glad över att se hej mitt vinterland igen..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.