2008-08-08 | 14:40:36

Lite shopping

Goddag, ännu en morgon och klockan ringde sju men ja o karln somnade om så då blev det kvarti nio igen.. suck men men gjorde mig iordning snabbt för emil skulle ner till Falun med alla grejor så medan han for så åkte jag till birsta. Vilken lycka haha ja börjar gå på birsta mer en stan haha det är nog lite illa. Men vadå allt under ett tak, man är ju bekväm. så idag hade jag lite flyt också. hittade ett par nya ballerinas.. man kan ju aldrig få för många sådan skor. Vad fick erica betala för dem då. Jo 25kr! det är ju fantastisk halva rea priset då slår man ju till. Höll mig för en del andra saker haha tyckte jag var bra.

Töntade även in på monki där det också var rea, där fick ja med mig en blå tjocktröja med knappar, behöver ju lite varmare plagg nu.. min svarta kofta är ju borta nånstans men den dyker nog upp tids nog. 89 spänn blev det för den hihi. sedan var jag in på Vila där jag köpte en svart fin klänningssak som jag tittat på länge.. 90 spänn kostade den nu så den fick följa med hem också. såg en fin tröja på veromoda också men den får vänta trots att den var billig. men måste ju ha någonting att göra sen också =D

Jag var tillomed på birstas toaletter hahha jag som har fobi men klockan var ju bara halvelva så det kunde ju inte ha varit allt för många äckel på toan då redan. så då gick det bra hahha.

Nu ska jag forsätta se lite på os-invigningen.

Ps. bella jag har fortfarande förhoppningar om Florens..


Blå monkitröja


25kres skorna!


söta svarta saken

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.