2008-12-05 | 21:51:49

Äntligen hemma eller..

Hello friends, nu är jag tillbaka i borlänge igen. känslan är rätt skum faktiskt. det känns som att vi är hemma. Hemma!! i borlänge! kan det bli värre. sveriges kriminellaste stad! plus dialekten, jösses.

jag och maria har haft fyra riktigt bra dagar i mora, vi har jobbat som svin mellan 10 och 14 timmar varje dag. Snacka om att vi varit trötta när vi kommit hem. Det enda jag gör är verkligen standard just nu. Har ätit exakt samma frukost i tre veckor nu. Först en skål med vaniljyougurt, nyttiga flingor med torkad frukt, sedan två mackor med leverpastej samt ett ägg och sedan ett glas juice. Ingen förändring på tre veckor!

Sedan spenderas resten av tiden på shell, där säljs det kort, snackas skit, äts korv och lådmat. illa. riktigt illa. sedan duscha eller något när man väl kommer hem, sitta vid datorn, prata i telefonen och se ett avsnitt av 2/5 men.

Idag vare slut på mora och dags att åka tillbaka hem som vi säger här. alltså tillbaka till mora. Jag spenderade min dag i Falun, försäljningen gick inte så bra, men en gubbe där som kalls för Bäver blev så glad när han såg mig att han kramade mig hahahahhaha vi är kända här i dalarna, verkligen.

Så nu när vi kom tillbaka till hotellet mottogs vi som vi bott här och alltid kommer göra. Ulla vår ulla hon hade fixat rummen åt oss, frågar när vi vill ha frukost imorrn och när vi skall åka och komma tillbaka hahaha.

Kupolen! sweet home.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.