2008-07-13 | 21:54:37

Söndag

Ja då vare söndag igen. Jag läser i tidningen och det står att det kommer bli strålande väder till veckan. känns ju bra när en annan jobbar hela veckan. suck. äre inte typiskt så säg. pissväder hela helgen, men på måndag då blir kanon. ja jag slutar aldrig förvånas. lär bli regn igen till fredag då det är fest också..

närå ska inte klaga mera. jobbar ju imorrn. ja älskar att jobba för tillfället. bara två stackars veckor kvar nu. känns hemskt. Ialf idag har ändå varit en bra dag. hela helgen har varit kanon. Fredags vare lugn kväll hos bella. med två knäppa filmer. hua. lördag träning, lite shoppning och sen kom lars på kvällen och bakade. Idag kollat på lite jobb, tagit det lugnt. varit med emil och tränat igen. Ahh härlig helg ändå som sagt.

Nu äre bara lite beslutsångest. det är lite sent kanske för att se en film när man börjar sju imorrn.. hm ska jag se Friidrotten tio istället. sedan ska jag åka till emil imorrn eller på tisdag. världsliga problem som sagt.

Aja höres under veckan.

Ciao


två mysar
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.