2008-03-29 | 16:48:03

kvällens problem..

nu håller man på att greja i vanlig ordning. och såklart dyker det upp ett och annat problem som måste lösas. det ena problemet större än det andra (ironi). det är utgång ikväll och jag håller redan på att göra mig i ordning för bella kommer typ om en halvtimme när hon sett klart på Flyga Drake.

Mitt första problem är linne jag har på mig. köpte det igår på Monki. Valde jag rätt storlek?.. tog en medium istället för en smal för ja tyckte att det såg snyggare ut i butiken när det var lite löst. men nu när ja står i spegeln vette fan alltså.. kanske skulle tagit en smal ändå fast då hade jag kanske sett ut som en säl va det jag. jag tror det blev bra..hoppas jag.

andra problemet är om jag ska ha short el inte.. linnet går ju nedanför rumpan men äre så stabilt ändå?.. jag vet hur kvällen kommer sluta. jag som inte festat på ett tag kommer köra få se vad brukar vi kalla det. fullt ös och resten kan man räkna ut själv.. hahha nä men tycker inte det ser lika bra ut med shorts..det är mer bara en säkerhetsåtgärd hahah jisses nja.. jag tror ja kör utan el.. åh bella kommer helt klart säga utan så aa vi får se.

snart bär det av. kommer säkert några bilden på kvällen :Pimage22

Linne Monki á 100 kr
1 Kommentarer
bella:

du e skitsnyg ikväll "as usal"

2008-03-29 | 21:56:08
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.