2008-03-21 | 21:02:26

Växtvärk.. ofta?!

Hej igen, har varit hemma ett tag efter att ha jobbat hela dagen. Gick ju fin fint att jobba faktiskt, har gjort Janssons frestelse för första gången, blev himla gott =) så nu kan man göra det också. Annars så äre inte mycket som inträffar denna låånga fredag. Var inne en snabbis på media markt och köpte Pongo och Ringaren i notre dame så nu har min hög här hemma ökat lite. det behövdes. lars har ju snart smidat om mig hehe men nu tror ja att vi typ ligger på samma nivå igen.

Sitter här hemma ensam, för en gångs skull på en kväll. Visst lite ensamt är det, men ja klarar mig ska ändå upp tidigt imorgon, börjar ju åtta. Det som ja funderat lite på här idag är om jag fått växtvärk. hör och häpna. de som känner mig vet att jag förmodligen inte är det största personen på den här planeten. Med mina 1.56 är det ju inte så att folk sträcker på sig för att se mig i ögonen, snarare hukar sig. suck. hehe. som när jag åker rulltrappa så får ja alltid ställa mig längst fram om ja åker upp och längst upp om vi åker ner. blev det knäppt?.. hehe men annars bryter ja typ nacken när ja ska prata med någon som är där uppe.. I alla fall har haft ont i vaderna idag och ja har inte tränat något heller, vilket är illa i sig själv men saken är den att känslan är lika dant som växtvärk. när ja nu hade det senaste måste ju vara typ 6:an eller nått. skumt, tänk om ja skulle få växa några centimeter va nice det skulle vara hahah.

Dagens tanke hos mig. Ska nog se Pongo nu. var ju himla länge sedan. ciao
image14

den här bilden är tagen på min 20-års dag, känns länge sedan nu hehe hua. brukar
titta på denna bild ibland för jag blir alltid lika förvånad över hur lång jag ser ut. hahah
jisses va fånigt men ja framstår faktiskt som längre än mina kära vänner emma o bella och
det är inte varje dag =D
2 Kommentarer
bella:

hehe ja tar upp 50 % av kortet

2008-03-21 | 21:43:37
irre:

nä det gör du inte hahaha. gammbilden vettu

2008-03-21 | 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.