2008-05-05 | 19:27:43

Berlin dag 1

Jag tror jag kommer stylta upp det i den här ordningen, annars blir det så himla mycket text. Efter en natt hos emils faster bar det av till Arlanda, där inhandlades lite god sallad och sedan hände väl inte så mycket mer. Satte oss på planet för 1 timme och 20 min lång (kort) flygresa till staden Berlin. Flygresan gick fina fisken och man hann knappt sätta sig innan man skulle av. Väl på flygplatsen hämtade väskan sen buss till hotellet. Märkte tidigt att vi inte bodde många meter från en jätte stor sexbutik.. och ja vi var in där haha. det var ju allt man kunde tänka sig och inte kunde tänka sig där. Den var as stor butiken och ja det fanns allt  från dildos och apparater, till film, tidningar, kläder, oljor, leksaker, vibratorgrejer till godis och nyckeband. helt sjuk butik hahha. men tyskarna hade inga problem med den. butiken hade mycket folk där, i alla åldrar, tjejer och killar, gamla gubbar och tanter, par, gifta, osv. spännande värre..

Hotellet och rummet var kanonfint, mitt i centrala Berlin. Under kvällen strosade vi mest runt för att kolla in staden lite lätt. Vi åt currywurst eller hur det stavas. det skulle man tydligen pröva, egentligen en vit korv i en sås av curry. hahha men det gick ju rätt bra faktiskt. Vi var även in i kyrkan som blev bombad under kriget, otroligt att den står kvar, nästan total förstörd. Vi gick runt i lite affärer innan vi hamnade på en spansk restaurang där det blev paella för mig och emil åt lite kött, Härligt med vin och öl också hahah. en lugn första eftermiddag i Berlin kan man säga =)

image164
Sallad och pressad juice på Arlanda

image165
Mys på flygplanet ner

image166
Kyrkan

image167
Jag ser minst sagt tveksam över denna korv med curry och sås.

image170
Här är jag i sexbutiken..

image171
Emil bredvid några heta dockor..

image168
Emil njöt av den goda ölen =)

image169
God mat =D
2 Kommentarer
Lars:

Jag vill ha den där lädermasken i mitten hahahahaha!! Tyskarna vettu! Måste ha varit en upplevelse, det verkar ganska häftigt där och då inte i porrbutiken utan i Berlin haha!

2008-05-05 | 21:18:15
URL: http://ijin.blogg.se
Bella:

Nice värre! grön av avund :) fina fynd by the way. ja han inte läsa nu.. ha bara skådat de snygga bilderna ..ska lusläsa då ja kommer hem . ciao.

2008-05-07 | 11:45:30
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.