2008-05-05 | 19:12:39

shopping från Berlin

Hej, jag vet inte riktigt hur jag skall börja att berätta om min resa till Berlin. det finns så mycket att säga och man måste ju strukurera så att allt blir bra =) jag vill ju berätta allt och lite till plus att jag måste visa alla fina bilder. blev ju en hel drös med bilder kan jag lova. Min kära emil är en riktig fotare, där behöver man aldrig vara missnöjd med för lite bilder eller så, det gäller snarare att rensa lite. hehe

Jag tänkte börja lite bakifrån med min resa. Påsarna från resan stod och tittade på mig. Jag kunde liksom inte låta bli. Jag behövde prova, igen och igen hehe. Det blev inte så hemskt mycket shopping faktiskt men jag är otroligt nöjd med det jag kom hem med så det var lika bra hehe. På min lilla shoppinglapp hade jag skrivit ner helst två klänningar, en sjal något som luktar gott o lite annat. Jag fick med mig typ allt också. Kanon.

image160
En enkel och fin klänning med blommor inhandlades. Den kommer bra till användning under studenttider och andra festligheter.

image161
Här är den perfekta! otroligt vacker om jag får säga min mening. så nöjd är jag, den skall användas på min dag då jag får ut min examen =D

image162
En sjal i rosa toner minst sagt!

image163
Här har jag köpt lite lukta gott saker, en hudspray som jag kommer använda som parfym var helt klart den bästa av dessa gottigrejer. luktar så gott =D
1 Kommentarer
Lars:

Klänningen andra bilden uppifrån var verkligen as nice! Allt var ju fint, men den var riktigt cool!

2008-05-05 | 21:15:15
URL: http://ijin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.