2008-10-31 | 11:08:20

Äntligen blir det vi!

Godförmiddag! Idag är en riktigt bra dag, igår höll på att bli en katastrof. Jag var riktigt ledsen igår, det var mer folk som skällde än som ville ha ett kort. Bra start liksom på jobbet när någon spyr galla på en trots att jag inte kan göra något åt hans dumma problem. Vilket egentligen inte alls var ett problem.

Karln var sur över att vi hade kampanj på American Express, att man får 100 000 poäng när man tecknar ett kort hos oss på plats. Det var han upprörd över. Själv var han redan medlem och hade varit det sedan 1999, och då fick han minsann inga poäng med. Men vad i hela friden skall jag göra åt det?!! Va pucko! dessutom hade han skrapat ihop till två miljoner poäng vilket man på American Express kan byta ut mot en jordenrunt resa...!!! det är väl fan inte så dåligt.!

Jag blir galen, sedan så säger han att han har en dålig dag. nämen va trevligt att du överför din dåliga dag på mig.. Sedan går han för att om en stund komma tillbaka och typ be om ursäkt men att återigen var tvungen att spy lite över kampanjen..Bajsapa. De forsatte i den stilen, min gnista var borta, de andra sålde som smör men jag stod still på noll.

Men när jag blev själv rullade det in tre sälj tillslut och dagen var så räddad. Fick prata med bella också på kvällen det var härligt!

Nu skall jag bara dammsuga mitt rum för att sedan göra mig iordning. För idag kommer älsklingen till stockholm. tre långa veckor är över och nu får vi äntligen träffas. Det kommer bli så underbart!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.