2008-10-29 | 10:19:41

Denna matlagning..

godförmiddag. här sitter jag i slappkläder och dricker juice, skall strax borsta mina gaddar och sen skall jag faktiskt ut och springa. Jo jag tror faktiskt det.. nu när jag ändå berättat det här så äre ju tvångs. har ju ändå inte tränat nått på över en måndad så idag när jag ändå börjar halvfyra och åker inte förrän halvtre så då hinner jag ju faktiskt.

Sedan är ju problemet vad jag skall äta idag.. jag är sugen på något nyttigt som en sallad men då måste man ju köpa femhundra ingredienser..kanske helt enkelt köper en sallad och lägger i lite avokado för det är jag grymt sugen på!

Appropå igår så berättade lars att han fått sin kisse! ahhh jag är så avis den verkar ju übergullig... jösses jag är ialf glad att han fick den och att den verkar helt perfekt!

Aja dags att sätta fart innan tiden rinner iväg.

Jobb från halvfyra till nio idag..

hörs
2 Kommentarer
Bella:

hej asså ja e så jävla störd. ja ha inte ringt idag heller. Men ja va å fiak me annica å sara idag men imorrn MÅSTE jag ringa, hej.

2008-10-29 | 22:46:19
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

hej asså ja e så jävla störd. ja ha inte ringt idag heller. Men ja va å fiak me annica å sara idag men imorrn MÅSTE jag ringa, hej.

2008-10-29 | 22:46:51
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.