2008-10-08 | 21:32:10

Det rullar i Sthlm

Tjena friends! jösses vilken dålig uppdatering men jag skyller på jobbet hahha det låter bättre än tidigare då man liksom inte hade jobb och gick och letade nya rum i sin fyra hemma i S-vall. Är det någon som vill veta hur jag har det då hehhe..

det känns för det första väldigt långt hemifrån även fast jag inte saknat hemma så mycket än. jag vet att när jag kommer hem ser det precis lika dant ut som när jag lämnade det. inget att oroa sig för direkt. det enda jag saknar är ju mina friends så klart men ni bor ju snart på helt spridda platser såå..då saknar jag mammi o pappi och hockeyn såklart.

Appropå hockey så var jag på match igår. det var rikigt roligt. hockey ahh det värmde i hjärtat att se grabbarna =D men då blev det ju förlust, vilket bajs men det var roligt ändå. jag träffade några gamla sundsvallare som bott i sthlm länge men de var värsta trevliga =) så lite positivt fick man ändå ut av resan till hovet. är ju match i södertälje imorrn men vette tusan om jag hinner dit..lär ju sluta sent imorrn..

Ialf jobbet går fina fisken faktiskt, har ju jobbat nästan en vecka totalt. och inte för att skryta har jag sålt mest flera dagar, vilket känns riktigt bra =) häromdagen sålde jag till en hel familj, mamma, pappa, två söner och en syster, riktigt bra!

Imorgon hoppas jag att jag får åka på mässan i Älvsjö, Hem och Villa en riktigt stor mässa! där vill jag slå mitt rekord som är på just nu 6 sälj..

Hoppas allt är bra hemma, jag har tyvärr inga bilder inlagda på den här datorn än, men men.

På fredag kommer jag hem!

ciao
1 Kommentarer
Lars:

Nu kan du spana in min nya blogg, jag vart tvungen att börja igen. Ha det!

2008-10-09 | 10:59:17
URL: http://larrepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.