2008-10-19 | 21:29:54

Dolda kameran

Igår var en intressant dag på jobbet. Jobbade igår själv på Fältöversten vid östermalm. allt gick väl som vanligt..ja körde på mitt vanliga race, jag frågade om folk hade American Express. det kom fram en kille och sa:

 -Har du American Express?
- Ja det har jag, sa jag.. har du American Express?
- Har du American Express..säger människan igen.
- Är du intersserad av ett kort, frågar jag..
- Är du intresserad av ett kort, säger karln igen.

 Ja ni fattar principen, människan härmade mig vad jag än gjorde. Jag började bli irriterad, antingen är människan störd och tänker hoppa på mig eller så drygar han sig. men han gav sig inte,. jag försökte fortsätta jobba men han följde efter mig. till sist verkade situationen mer jobbig än rolig, ja började nästan känna mig lite hotad, eller typ rädd snarare, va fan det kan ju vara nått psyko..ja varande honom att går han inte så kallar jag på vakterna.

vad tror ni hade gjorde.. jo härmade mig! ja teckande åt killarna på sushirestaurangen att kalla på vakterna så de kom rätt snabbt. då såg de att de stod en kille bakom mig som höll en kamera under sin jacka, och placerad en bit ifrån fanns en annan kamera.. det var tydligen något jäkla tv-program..typ dolda kameran.. Ja var pissarg!! inte ett dugg kul.. för det första får vi inte bli filmade eller fotograferade, det är American Express regler då alla kunder är anonyma..

suck, såhär i efterhand är det rätt roligt..men inte just då..

1 Kommentarer
Erik M:

hahaha , skulle nog få damp jag med!!

2008-10-20 | 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.