2008-10-02 | 21:54:18

Första dagen på jobbet

Idag har jag haft min första riktiga dag på jobbet. Jag har arbetat med Sara som jobbat för Face2Face i ett och ett halvt år. Jag sålde ett kort idag, men jag är inte nöjd än, det borde ha varit många fler, men man lär sig ju. Sara är riktigt duktig, hon har bra kunskap om allt och hon kan tricken eller vad jag skall säga. så hon låg lite före mig idag kan man säga.

men men jag lärde mig en hel del och tipsen har varit nyttiga, så man lär sig nya saker hela tiden. Det blir riktigt långa dagar men det är skönt att vara sysselsatt och kämpa på. Åt en riktigt god cesarsalld på Stinsen gallerian mm nästa gång får det bli chevreost :P

Annars mina kära vänner har det inte hänt mycket, jag trivs bra där jag bor och det funkar än så länge. det har ju bara gått två dagar hhehe. Hoppas ni mår bra hemma =). imorrn reser jag till falun så då är jag borta en sväng igen.

Ciao
2 Kommentarer
Bella:

nu vet jag precis vad jag ska ge dej i födelsedagspresent. =) men du vad säjs om Lars 24/10

2008-10-04 | 20:18:59
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

hej förlåt att ja va subba på telefon men ja trodde du va en telefonförsäljare. Dom ha ringt som fan idag. de va så spännande på filmen ja såg irene huss guldkalven....kan ja ringa upp nu eller är de för sent?

2008-10-05 | 21:53:19
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.