2008-10-24 | 16:58:54

Grillande Naanbröd med kyckling

Goddag bloggen, Just nu är jag mätt, helt sjukt mätt. Idag är min lediga dag och det är så härligt!

Den har spenderats med en sovmorgon och en övrigt långsam fortsättning. Lite städning av rummet, lite fika och tv samt datorslöande. Idag var även min fuldag. Japp idag har jag varit ful. Efter elva dagar i kostym, smink, rakryggad och ett tydligt, men vänligt språk vill jag nu vara ful och ha ett äckligt språk hhaha närå men aa.

Kunde dock inte vara såå ful när jag tog mig in till Vällingby för att handla käk men det var inte mycket ansträngning som gjordes. Jag har tänkt på det, det är inte lätt att vara singel eller snarare ensam när man skall handla mat. Allt är ju gjort för att man skall vara en familj eller typ två stycken. Idag skulle jag köpa kyckling..det var ju lätt allt fanns typ i jättepack och med tanke på att vår frys är trasig kan jag ju inte frysa undan hälften. utan jag behövde ett pack för mig och bara mig eller ja till en dag till också.

Det tog sin tid men jag fann en bra förpackning med kronfågel.. I annat fall vet många att jag är rätt snål. eller snarare ekonomisk. Detta handlande håller på att gå mig på nerverna. Småsaker som hela tiden måste köpas, mjölk, bröd, sylt, pålägg etc. och idag mat åhhh. och dyrt äre. Nu är man vuxen, inte leva på mamma och pappa längre inte. suck.

Ialf så är det fredag och jag är ledig då får man bjuda till och visst gjorde jag det. Grillande Naanbröd med kyckling blev det. Såg det på Hemköps reklam på Tv:n häromdagen. Gissa om det var gott!! Skall rekomenderas.

Nu skall ja lata mig innan jag kanske vid sjusnåret smiter ner på Ica och kollar efter något gott..Inget Idol för mig men något annat skall nog finnas att se.

So long



http://hemkop.se/showdoc.asp?docid=501&channelitemid=447802
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.