2008-10-27 | 22:49:43

Rekordet slaget!

Godkväll! nu har jag pratat med min kära vän emma i en timme så nu är jag matt i örat men det var roligt att höra vad bus sysslar med. Hon har ju blivit Uppsalabo nu så nu bor hon ju riktigt nära mig. hurra!

Vad har hänt? Jo minsann idag har vi varit så duktiga! Från en katastrofdag igår till superdag oj oj. Idag slog vi säljrekordet. Det förra var totalt 15 sälj på en dag. Nu är det 16!! grymt bra. Malin skall ha en super eloge som tog 7 stycken idag, vilken pärla, det var hon verkligen värd! Och man tackar såklart för den goda tårtbiten, den satt som en smäck i min kista =)

Jag skrapade ihop fem idag innan jag gick från jobbet, så jag är stolt.. hade jag stått kvar längre kan jag ha plockat någon till men jag är absolut nöjd.

Inget morgonmöte imorgon nice värre. börjar inte förrän klockan två!! helt galet... vad ska jag göra fram till dess haha. Ska väl äta lite..jösses får kanske köpa mig en pastasås eller liknande hm..Har ju inga saker här hemma, bara pasta och fika hehe..man äter ute för mycket.

Men nu ska det blir lite sömn och lugn och ro.. imorrn skall jag boka ny tvättid det är ju en bra plan.

Vi ses i kista imorrn.

Ses
1 Kommentarer
Bella:

hej förslåt att ja inte ringt iag hekller men ja tänkte ringa dej vid åtta men så kom torlef å kerstin över på fika plus en liten avskedspresent :) och nu ska ja fortsaätta packa du vet ja dålig framförhållning men ja looooovar att ringa imorrn hej

2008-10-28 | 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.