2008-10-26 | 09:52:52

söndags frukost

Godförmiddag, fatta va skönt det var att ligga en extra timme i sängen idag!! jösses. när jag kom hem från jobbet igår åt jag min goda kyckling och sedan var man totalt väck från allt. Matkoma eller något sådant.

Eftersom jag inte är någon Idoltittare så blev det hockey för mig, härliga hockey, så skönt att ha Canalplus och tv4sport då kan det ju inte bli bättre..typiskt så somnade jag imellan det mesta men det vikigaste hade ju redan varit. timrå vann i förlängningen mot Djurgårn. Hoppas de vinner när jag skall se dem den 24e här i sthlm. Ialf så planerar jag att åka hem den 14e för att se lite match och bara vara hemma en sväng. Aja ingen bor ju kvar i S-vall då men men...

Nu blir det rejäl frukost innan jobbet, gröt, ägg, mackor, och juice mmmm gott gott!

Har sparat lite kyckling till ikväll, samt lite bär och choklad om ja nu orkar det hihi.

Jag skall försöka fixa lite bilder snart också..tråkigt att blogga utan bilder!

hörs friends




Härliga tider!

2 Kommentarer
Erik M:

Vadå ingen bor kvar i S-vall?? :)

2008-10-26 | 16:41:44
erica:

ja du bor ju kvar erik =) vill du vara med mig när jag kommer hem? =)

2008-10-26 | 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.