2008-10-16 | 21:11:09

Staaf - när blev det populärt?

Min tid här i Stockholm har vid X-antal tillfällen kretsat runt mitt efternamn. ja sedan när har någon bytt sig vad jag heter i efternamn? Staaf, det är ju inte direkt vanligt vad jag förstått men fan varenda kotte verkar ju heta det här.. eller snarare känner någon som heter Staaf.

Inte att överdriva är det tio stycken som frågat om jag känner den, eller om jag är släkt med den, eller ja ser att du heter Staaf det var ju lite märkligt, jag har också någon i min bekantkräts som heter det.. jag ba Jahaa.. känner du den eller den? jag ba nää, jag är från Sundsvall hahha.

idag fick jag  träffa en Staaf, och inte vem som helst. en Per Staaf, den personen har jag hört mest om. Han har varit bäste säljare för Telenor i sju månader i rad och totalt överlägsen säljare.. han kom förbi mig idag. han var speciell, skum eller snarare var han nog bara nyfiken.. han frågade tillomed om jag ville börja jobbar för dem heheh.

Men det blev inte mycket mer av det..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.