2008-10-14 | 21:40:10

Stödstrumpa redan!?

när man har det yrke jag har så står man rätt mycket. exakt hela tiden rakt upp och ner på stengolv. det vill säga oskön position. vilken betyder onda fötter. idag hade jag så ont att jaq trodde seriöst att jag skulle hugga av mig fötterna. det fanns ingen återvändå ja dör nu. jag bytte skor hundra gånger spelade ingen roll. det blev tillsist en investering av ett par häldynor, ahh mjuka saker man sätter i hälen på skon. vilken befrielse!

sedan berättar Sara för mig att när man står mycket som vi gör måste man använda stödstrumpor för att inte råka ut för åderbrock!!! va fan usch åderbråck ska jag måste tänka på det redan nu... tydligen, när det börjar klia på låren då kan det vara dags att tänka om..så fan det blir att veva in på apoteket så småningom.

tänk hur man skall känna sig då. 22 år och nu måste man tänka på åderbråck också. japp det är kört!


2 Kommentarer
Bella:

men sluta. ja står ju fan hela tidne ja me. helvete. de e kört för oss vi får bada i dykardräkter nästa sommar. villen vidrig bild föressten haahhahahaha. Jag ska åxo köpa mej stödstrumpor sen ska ja ställa mig i spgeln i enbart stödisar trosor och bh å garva åt mej själv. hörs hej!

2008-10-15 | 10:05:12
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Lars:

Jag ska också göra en Bella, stödstrumpor, trosor och BH hahahahahahahaha

2008-10-15 | 16:50:58
URL: http://larrepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.