2008-10-20 | 22:20:32

Uggla syntes på Sture

idag var det dags för jobb på Stureplansgallerian, det var flott. tyvärr sålde jag inget men fan det blir bättre imorrn. det var kul att vara på Stureplansgallerian, det var länge sedan jag var där. och med mitt fantastiska lokalsinne tog de en stund innan jag började känna igen mig hehe. men till de mer positiva, träffade vår VD idag. han tog i hand och så presenterade jag mig. Jaha dig har jag hört mycket om! hehe sa jag.. det lät ju bra... men han sa att det bara var positiva saker =D

I övrigt så var det kändistätt på Sture kan man säga. Tone från vädret såg jag redan vid tio tiden.. sen rullade det bara på. linda bengtsing, per moberg, sportkommentator från canalplus och ett par skådisar. Dagens cooling var ju Magnus Uggla haha han är ju bra ball. stort hår, pilotbrillor, tajta kläder, lite halv chabbig luffsade han förbi vårt stand.. tyvärr hann jag inte pitcha men aa kommer han igen då jäklar.. för han tittade bra mycket så han kanske är sugen..

1 Kommentarer
Bella:

Hehe. östermalm är kändistätt de haha....man träffar alltid p kändisarna just där av nån underlig anledning. ja ringer dej här i veckan innan ja lämnar svea rike för afternoon tea landet. =)

2008-10-22 | 14:43:29
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.