2008-10-22 | 21:18:17

Vi blev slagna av chefen

Goddagens, nu tar jag tag i mig själv och bloggar lite. jag är så förbannat trött när jag kommer hem att jag vill inte annat än slöchatta och glo på tv i mina härliga mjukiskläder. men nu kan jag blogga lite. Vad har hänt? Jag har jobbat det är ju som vanligt. Igår sålde jag fyra guldkort vilket var riktigt bra =)

Igår var det även ett gäng ungdomar som lekte att det var skottlossning så de skrek typ pistol eller nått och alla la sig på backen, även jag. innan vi fatta att det var fejk, jävulst moget.

Idag blev jag fotograferad av ett par småtjejer som hade något projekt på skolan med olika frisyerer haha. Min var tydligen med i kategorin.. sedan fick jag svara på vad jag ville förmedla med min frisyr och hur lång tid det tar etc. hahah.

Idag skulle även chefen, the crazy nork också ut och sälja. vi skulle tävla mot honom vem som sålde mest. Vi jag och malin stod på Sture med Lars stod på Skärholmen. Det gick bra för han först, sedan på slutet gick vi om, men hade en extra timme på sig och då gick han om. Vi slutade på fem kort, fyra på mig o ett på malin, lars fick sex..bajs också!!

Jag tänker ge honom evileye imorgon på mötet!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.