2009-04-19 | 20:32:59

1 nummer ifrån...



Åh nu har jag spelat Bingolotto igen. Och som vanligt sitter man här och är lite småförbannad. Ett nummer från 1000 kr mat på två, 1 nummer ifrån 500 kr på två, och sist men inte ett nummer ifrån en resa till Sicillen för 15000 kr!

Spänningen är olidlig i treans bingo. Jag hade sikat in mig på Italienresan direkt. Den skall jag vinna! Så säger jag alltid när jag spelar Bingolotto det enda som betyder något är resan. Denna gång var inget undantag. Siffrorna flög förbi i vanlig ordning. Treans bingolott innehöll två lotter i samma så det gällde att hänga med.

Nummren till Sicillienresan rullar på, jag får in ett två och tre nummer, till sist fjärde. Nervöst känner jag att jag kommer nära, så nära. Det sista nummret skall ropas upp. Det börjar på en tvåa...svetten rinner nästan ner. gahh jag står nästan upp i soffan. Snälla Snälla! Siffran blir 21, 

jag hade 27....

Pappa skulle ha 56 på samma resa.

Åh jag som nästan kände att jag satt på planet..

Suck, Tack och lov för sportspegeln. 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.