2009-04-22 | 21:34:56

Another place












En blandning bilder på mig och emil.

Oj nu har jag grejat lite igen. Matt i själen är jag efter denna dag. Jobb till tre idag, dåligt med folk men jag fick ju sälja avtal ändå. Tack och lov. Sedan har jag faktiskt lagat mat idag. Kassler i ugn med kaljohansvampsås annans och ris.. Mumma!

Sedan skulle jag skicka in en viktig ansökan...då funkar inte sidan att skicka till. Panik!! hoppas det tänker fungera imorgon. Får ringa dit i så fall.

I övrigt har jag beställt en present till Emil på vår dag nästa vecka. Spännande..Får se när den dyker upp. Men en vecka har den på sig att komma..det borde ju gå.

Nu är även allt till Istanbul resan klar. Tåg, övernatt på Arlanda, Flyg och hotell - betalt beställt och klart. Äntligen!
1 Kommentarer
BELLA:

svar: hehe tack. den kommer från en målning på de där cafeet i bricklane.

2009-04-22 | 23:22:54
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.