2009-04-14 | 12:43:52

Dexter light













Påsken är så till ända. och vilken lång påskhelg det varit. Kan inte vara mer nöjd trots att jag jobbat. På självaste påskafton var jag på besök hos lars. träffade dexter som i vanlig ordning var i full fart. Jag och lars tittade på Bolt innan Emil dök upp på kvällskvisten.

Efter en härlig filmstund tog lars fram datan och skulle visa lite klipp som inte alls var lika trevliga. Kirurigiska operationer... det är lite för mycket för min sak, blod, nålar, vener, äcklig sörja som kroppen utsöndrar och allt annat som hör en trevlig operation till. Jag blundade för det mesta!

På påskdagen var även jag och emil hos farmor och farfar (emils) för stora påskmiddagen! Här var det uppdukat till tusen så de var bara att äta av det goda. Två efterrätter bjöds det även på. Jag var minst sagt mätt och belåten efter den tillställningen. Farmor var även utklädd till påskhare under kvällen då barnen och jag o emil samt lotta fick leta påskägg haha. Mycket trevligt!
1 Kommentarer
Emma:

Minsterbloggning!!! Härligt härligt ser det ut som ni har haft det=)

2009-04-14 | 16:28:36
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.