2009-04-27 | 19:36:32

Ego on ice





Lördagskvällen blev blöt. Det var fest hos chefen uppe vid Sidsjön. Det blev galet precis som väntat. Jag och maria körde på stort. Vi hade inhandlat en stor Bacardi Razz. Vi tog oss i hela. Plus lite jäger och cider. Det spelades kortspel, det spanades lite hockey, det skrek och dansades, och det kastades godis från våra lådor från jobbet... Som vanligt innehöll kvällen lite tjejtjafs. En vanlig företelse, när en upptagen tjej och en upptagen kille träffas och en annan tjej kommer imellan och påstår att något pågår..fast så var inte fallet. girlfajjjjjt. Men det gick bra.

Thomas och Patrik hade påbörjat dagen redan vid 11 så de var solbrända och kalas när vi ramlade in vid åtta. Det blev ingen grillning som var tänkt men ja tror vi hade det vi gjorde ändå.

Vid tolv stapplade vi ner till krogen. Jenny fick sitta på Thomas rygg eftersom hon inte riktigt var 100 där. Patrick han tog taxin ner med några brudar. även han hade hittat åt Thomas tröja och bitit ett hål i den..

Jag minns av vi tog ut pengar på Ica bergsgatan innan vi kom till stadshuset. Där körde vi järnet på dansgolvet. Niklas köpte skumpa för 1600 spänn flaskan och där drack man gladeligen haha. Jag och Jenny gjorde värdes fetvurpa på dansgolvet. Världes sår på ryggen och en smärta utöver det vanliga sträcker sig över min rygg två dagar senare.

Jag hoppas smärtan försvinner och att ingen kota fått sig en allt för allvarlig smäll.

Taxin vid tretiden var välkommen. Jobbdagen vid elva var dock inte detsamma..
2 Kommentarer
jenny:

Bra sammanfattning av kvällen Erica :p

Jag var inte så imponerad av den där tjejen kan jag säga -girlfajter är inte riktigt min grej ;D haha

2009-04-27 | 21:14:00
URL: http://jennyofsweden.blogg.se/
Bella:

hehe de låter som om du va värre än mej för faen. vi la båda vurpor i alla fall...helvete va less man blir. men ha man gjort en vurpa då e kvällen okcså lyckad.

2009-04-28 | 13:53:35
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.