2009-04-15 | 14:14:02

feelgood

Nu sitter man här och äter mammas pyttepanna. Rätt trevligt är tillvaron för tillfället.
Skall snart iväg och jobba. Det är dags att peppa upp sig.

Fick svar från cellprovtagningen. Mina resultat var normala vilket betyder - No cancer.

Har tillbringat förmiddagen med en promenad med pappa för att lyssna till lite fågelkvitter.
Våren var på intåg för fåglarna men vädret ville bjuda på lite vinter..

I övrig har jag skickat in en jobbansökan. Sedan har jag kollat på resor. Jag har en planerad lite smått
känns det som. Hittade bra pris på både hotell och flyg...

Sedan såg jag andra riktigt billiga erbjudanden.. som vi tjejer kanske kan åka till...

Ah so long.
1 Kommentarer
Bus:

Härligt att du är frisk kickan!



Ses snart...

2009-04-15 | 19:25:11
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.