2009-04-28 | 20:01:57

Härmapa - Ballar av stål...

Ja det var inte bara en som hade sett mig på tv:n igår om vi så säger.
Det gick som en löpeld på jobbet och bland mina kära vänner.

Pappa tror jag har sett klippet 20 gånger på youtube. Suck.
Emma också haha.

Lars har ringt och Jocke har skrattat.

Thomas på jobbet lär ha fått sig ett rejält skratt. Det kommer jag få höra länge.

Var nästan orolig om jag skulle bli utsatt för samma sak idag när jag sålde el.
Men jag klarade mig.

Den som inte får nog av mig kan ju titta på klippet på youtube.
Jag vet inte hur man gör en såndär länk därifrån så det får bli.

http://www.youtube.com/watch?v=yahyEfS3FBw

Ha så det så trevligt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.