2009-04-02 | 09:23:16

morgonstund.

Nu sitter man och väntar på att bilen skall komma hem med sina nya däck. Har fikat och läst tidningen och stax skall det svettas på gymmet. Lite nya övningar som jag skall göra idag. Intressant.

Och tänka sig att det är torsdag. Jobbar kvällen på media markt och sen blire hockey ikväll igen.

Igår somnade jag inte förrän halvett. Emil ringde och väckte mig i vanlig ordning vid tio då jag somnat. Sedan vare maraton med Sex and the city, scrubs och 2 half men..och när vaknar jag..jo först vid sju då mamma ringer..bara för att jag råkade glömma telefonen på mitt rum ska den såklart ringa..sedan går jag upp åtta. De andra dagarna när jag somnar elva är jag död åtta men inte nu heller.

Aja det är som vanligt ialf.

Ska kanske ringa bella när vettig tid börjar ta sig.

Jag hoppas min oros och framtidskänsla försvinner och att jag kan lugna mig lite. Men en del människor har sånt flyt att man kan inte låta bli irriterad.

Jag vill bli nått!...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.