2009-04-03 | 00:16:15

Night run

En härlig arbetsdag med bra tempo och lyckad försäljning. Ibland är det så att försäljning är en inställningsfråga.
Idag hade jag bestämt mig att sälja mer än fem avtal. Sagt och gjort. Enkelt gick det också. Intressant.

Maria och jag kompar bra ihop. Skönt med en rolig och avslappand arbetsrelation samt kompisrelation sådär direkt.
På F* fick man vänner direkt man vet ju inte hur det är när arbetet är nytt. Men som sagt det är något särskilt med säljare, helt klart.

Imorrn väntar första dagen med Thomas. Ojoj undrar hur den dagen kommer sluta..Jag skall ha samma mål imorrn med. Sedan är man ledig resten av dagen. Härligt. Lite eftermiddags träning.

men blir det fest i helgen nu då?

Efter över en timme i telen med lars nu har jag lite svårt att bara lägga mig..känner mig lite småpigg..

Skärpning.

Vi hörs imorrnbitti.

nattnatt



bus och jag -04

1 Kommentarer
Emma:

Oh huga, på den tiden man hade tandställning & flätor i håret...men vilken fylle helg i Tinas stuga omg!

2009-04-03 | 12:03:01
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.