2009-04-16 | 10:50:52

Poor Bella - the snow is here again


Idag vaknade jag seg i vanlig ordning. Denna seghet måste förändras. Har börjat vakna åtta men legat kvar till halvnio vilket inte är bra för mina rutiner. Så imorrn börjar jag ändå tio så då kan jag ställa klockan på halvåtta och hoppas på att jag går upp åtta - senast.

Ialf Imorse, dagen till ära. Så Snöar det utanför mitt fönster.

Första tanken var Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Andra var stackars Bella, hon hatar snö, hon hatar vintern samt kylan, hon sparkar på snön och skriker åt den att
smälta och hon halkar ofta på isfläckar.

Stackars henne. Men jag tänkte inte börja dagen med att ringa el sms henne om det..i på fall hon sov och inte ville se
förödelsen.

Så därför sms:a jag Emma som skall komma hem..snart. Hon som har vår i uppsala. vi hade lite vår här..

Ta med varma kläder!

Sedan ringde jag Emil och berättade denna underbara nyhet.

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

skrek han.

Japp April är en fantastisk månad.
1 Kommentarer
Emma:

Blir en sista minuten, sitter hos coachen och "jobbar"...ska bara bestämma när jag ska åka? Fan för ert väder, tar pälsen - folk kommer att glo här när jag traskar omkring i den nu:0

2009-04-16 | 13:54:45
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.