2009-08-06 | 22:03:48

Nedräkning

Hej,

Jag har nedräkning bara 11 arbetsdagar kvar, så skönt. och dessutom är det fredag imorgon, hoppas allt flyter på bra på labbet. Bit ihop och kämpa.

Vad har jag sysslat med då? Jag har mest jobbat, blev jobb i helgen som var sedan tagit det lite lugnt sedan start på en ny vecka. Men jag har även hunnit med trevliga promenader med emil, gått runt sticksjön samt plockade både hallon och blåbär. Kommer bli riktigt fina pajer och syltor framöver.

Emil har sin sista lediga helg med mig nu innan han nästa helg åker tillbaka till falun. Så jag tänkte passa på att bjuda honom på middag i helgen. jag är väl för gullig men det kommer bli riktigt trevligt. Och det kommer bli bad i helgen. Det utlovar sol sol sol! Hurra!

skall även vara med lars hade jag tänkt... vi måste höras om det!

Hörs om ett tag igen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.