2009-08-23 | 09:56:59

you will se

God förmiddag.

Jag var klarvaken redan klockan sju imorse. Vad gör man egentligen vid den tiden på en söndag.
Jo fika på sängen! Lite te och smörgås och så sappar man på tv och glor lite på SvampBobbFykant.

Solen skiner äntligen idag efter att det öste ner igår. Har varit ute med stavarna på morgonkvisten vilket var riktigt skönt då har man fått lite nytta gjort direkt.

En snabbdusch och sen så sitter man här. Jag hade egentligen lovat mig själv att inte handla något denna helg eftersom jag har min mest kritiska handlingsperiod innan den första. Vi fick ju som sagt lön i fredags redan och det har smått börjat klia i fingrarna. När man får pengarna så tidigt blir det liksom långt till nästa månad och då gör man av med mycket och när det väl är den första känns det som en evighet till den 22:a igen.

Aja. Fick 50 kr av mamma på HM. Jag skall investera i nytt smink och penslar och annat grejs så jag har ju lite hjälp på traven. Skall hitta en ny mascara också. Är lite less på den jag har. Stan öppnar ju 12...men birsta 10. Få se hur jag gör. Ville förbi ICA Maxi också. Det löser sig.

Sista friidrottsdagen idag. Känns riktigt passade. Vill inte direkt räkna timmarna jag spenderat men eftersom jag sett alla dagar. ungefär 5 timmar varje dag så..räcker det nu. Det börjar redan 16 idag så jag måste hinna med en massa saker här på förmiddagen.


Lilla jag ute och matar kanadagess. Ungarna hade blivit riktigt stora. Augusti - 09
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.