2009-12-15 | 19:15:06

Cockies


nya små tomtar får stå bredvid julblommorna.


Mamma har gjort dem så fina. Ute är det bäckmörk och bara 1 minusgrad.







Där har vi kakorna. De ser inte direkt ut som på bilden. Mamma envisas med att det adrig brukar göra det, trots att jag är lättupprörd över mitt misslyckande. Men en knivssudd sylt använde jag inte men väl en tesked. Inte alls mycket tyckte jag. Men i ugnen som rann det över. Suck. Men visst smakar det gott ialf.

Är mest nöjd med mina gaffelräfflade kanelsockerkakor.
Riktigt fina får de ligga i kakburkarna.
1 Kommentarer
Åsa:

Tack!!



Det finns ingen mirakel mascara. Jag använder lösögonfransar.



När jag inte är osminkad så brukar jag använda lösögonfransar. Och ska jag på nått festligt så böjer jag fransarna. Har gjort det sen jag jobbade i butik, så det tar ca två minuter för mig att få på dom. Så slipper jag hålla på måla massa mascara och försöka få jämna fransar=)



Kram

2009-12-15 | 22:49:13
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.