2009-12-22 | 15:57:26

Goderafton Både Herre och Fru.












Bilder: Midsommar 08.

Hoho i julstressen. Nu har jag varit i pyssel och klappfarten. Tänk att jag varit klar i två veckor minst men att det ändå på något sätt måste dyka upp något. Men som vanligt har jag en plan när det kommer till krissituationer och försöker nå lugn, sans, ro och göra allt så effektivt som möjligt.

Saken är löst ialf.
Jag brumma in på Birsta klockan 10.15.
Köerna var redan långa och det var massvis med folk i farten.
Jag tror dock om man inte är stressad själv då känner man inte av andras stress lika mycket.
Ialf om man kan koppla bort omvärlden.

Dock hade jag lite stress idag, men jag siktade ändå in mig.
Det är faktistk ruggit svårt att hitta en julklapp för 20 kr.
Om det typ inte är en tändsticksask el liknande.
Maxéns skall ha någon klapplek på kvällningen på julafton.
Jag måste ju ändå ställa upp.

Kan bli kul.
Trots folkligt på Birsta var det snarare än värre på systemet.
10.44 var jag där. Folk köpte som att det inte fanns en morgondag.
Jösses!
Jag röck åt mig några cider, en rödvinsflaska och en 70s Bacardi Razz.
Då har jag garderat mig här framöver.
Glömde såklart en liten skumpaflaska men det hinns nog med nästa vecka.
Man vet ju inte om det går åt en del på juldagen eller om det skiter sig och allt sparas.
Återstår att se.

Nåväl. Alla paket. NU definitivt klar.

Bring it On! Christmas Time.

Jag är alltid mest redo innan jul.
Sedan när det väl är jul, då gåre undan som tusan och så vare över.
Då får man vänta 365 dagar till nästa gång..
Nja julstress, julmusik, paketinslagning, roliga presenter, snö, ljus osv.
Det är de roligaste tror jag. Innan.
1 Kommentarer
Bella:

Åh! Sommar. Shit vad blond jag var. Riktigt sådär blond kommer jag inte vara på nyår...långt ifrån haha, hurru vet du. Jag har köpt en hatt på H&M. En pytteliten som man ha på sniskan. Ja ska ha den på nyår. Du kommer tycka jag är superlöjlig.

2009-12-23 | 19:39:00
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.