2009-12-16 | 00:53:06

Julklappsdekorations diskussion



Jag och Jonas diskuterar över Msn om vi varit ambitiösa med inslagningen detta år.

Jonas:
jag kör bara med papper och tejp. standard. rent. spartansk minimalistisk stil.
(dvs: jag är lat! )


Jag:
nja jag är inte allt för duktig ja har använt mig av dubbla snören, rött o silver o långt så det blir massa krulligt av snöret, o så extra fint mörkt tomtepapper hehe

Jonas: Vad du egentligen menar är

"Jag har jobbat med plana pappersklädda ytor i kungsröd och glittrande silver. Snöret har jag använt för att skapa en intressant kontrast med hjälp av en ihopkrullad volym som samverkar med paketets horizontala plan. Det mörka omslagspapperet bidrar till inslagningens karaktär av vinter och gnistrande julnätter."


Jonas är så jävulst rolig!!
1 Kommentarer
Bella:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHA!!! så jävla kung. Jag diggar den där Jonas, vem han nu är.

2009-12-16 | 17:40:23
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.