2009-12-16 | 22:20:00

Var det bättre förr?






















Bilder: Still Sushikvällen.


Imorgon är det mycket.
Eller så överdriver jag.

Upp i Tid.
Ingen snozzande till 9.
Jag kanske ställer mobilen på 6 och sms:ar emil så han är på flygplatsen..
Träna.
Städa.
Skriva klart pb och cv.
Hämta emil efter 16.

SATAN. Det är skidskytte klockan 11 imorgon!!!!
Jag måste va på gymet halv 9...

Det var ju inte direkt så mycket.
viktigaste är pb. Jag Måste hinna.

Jag är nog lite nervis över emils hemkomst och att allt ska gå bra.
Därför svamlar jag så mycket.
1 Kommentarer
Emma:

Hej, jo det var bra jävla länge sedan nu - typ september. Kommer åka hem 23:e tom 30:e...så visst borde det hinnas med. Ska kanske åka till Övik en sväng och hinna träffa alla där och även hemma.



Hoppas jag hinner piggna på mig, för är hemma idag med feber och ont i varje pinal i kroppen. Så missar din Emil, men ska bli riktigt gött att komma hem!



Vi får höras närmre, kramar;)

2009-12-17 | 13:23:52
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.