2009-01-28 | 18:22:25

avfärd igen

Hej friends. nu har jag packat igen! suck..jag kan inte fatta att jag bara varit hemma i 1,5 dag och nu ska jag iväg igen. Men jag är laddad, mycket väntar denna vecka.

Imorrn blire Uppsala/Falun sedan blire Stockholm och sen Falun igen kanske.. innan jag beger mig hemåt nästa vecka. Så bloggandet kanske kommer av sig. tar med mig datorn och kameran men får se om jag väntar med uppladdning av bilder tills jag riktigt kommit hem.

Timrå vann ju igår så jag känner för storvinst imorrn, håll tummarna.

Ska äntligen få träffa emil efter en månads lång väntan!

Medan jag filurar över packning och annat bestyr så kolla emmas blogg och se alla fina bilder hon lagt fram från London!
Buckley.blogg.se

Oj va roligt vi hade =)

Aja vi ses om några dagar då!

krambanan









0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.