2009-01-18 | 21:38:15

Ben ben ben

tjoho friends, jag har inte haft motivationen att rengöra och fixa bloggen ordentligt, ja vill ha den lite ball men enkel och lite bilder och så vidare..kan man inte bara hämta en mall och klippa in den? Bella? skicka nått till mig haha.

I övrigt vad händer i Ericas liv. För de första så pratade jag i telen med lars till klockan halvett igår natt. Det blev alltså en sen kväll vilket gjorde att jag vaknade vid tio imorse.. suck. Imorrn ställer jag klockan. Igen. Lars berättade en rolig grej haha men det får han väl berätta själv antar. Aja medan ja satt festsugen igår, läste ja harry potter tills ögonen såg i kors.
Idag har det blivit mycket jobbsparande på datan. Ja får skriva på som tusan imorgon och tisdag så jag känner mig nöjd. Har sett några riktigt intressanta saker neröver. Annars som sportnörd har jag sett på massor av skidskytte. Sedan har ja skrivit lite på min packlista. Imorrn börjar packningen på allvar. Jippi. Annars har jag dragit min mhösa kropp till Ego idag och kört ben tills de sved. Hoppas på rejäl träningsvärk imorrn! Det är så roligt att gymma.. Not. Ibland äre det och ibland inte..Fan ja vill ha resultat direkt så man slipper dra in magen på det där stället.

Mer då, pratat i telen i vanlig ordnig, Julia ringde och berättade om sitt nya jobb. spännande. Min vän Maria ringde och babbla om sin fortsatta karriär på min gamla arbetsplats (ni vet var). och ja emil var pigg och glad eftter festen igår.

Mer sport på tvn och nu väntar fika igen sen ska ja väl glutta lite på national tresure...den ja tycker är sämst..

Imorrn blir det mycket, växla pengar, gå på arbetsförmedlingen (hurra), packa och söka två jobb! Viktigt

Vi hörs






Det närmare sig.. Bilder från Budapest
1 Kommentarer
Ems:

Hej, kul att vi tänkte samma...tänkte också lägga upp bilder från Budapest för att ladda liksom=)

2009-01-19 | 12:52:14
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.