2009-01-12 | 17:49:36

det slits i mig

Gooodafternoon eller något. Gissa vart jag är? Jo i Sundsvall. Det känns helt sjukt att sitta på sitt rum igen, Tv:n är på i vanlig ordning, mamma och pappa surrar på, jag har min korg på golvet där jag fått massvis av saker från mina kära vänner. Jag tittar i kylskåpet och förvånas att det inte skriker tomhet utan valmöjligheternas mecka.

Det känns att man är hemma. Det är skrämmande. Mer skrämmande just nu är mitt otäcka konto. Jag räknade lite i huvudet och jag förstår fortfarande inte hur jag kan ligga 20... back alltså.. jag grinar! Så som jag har sparat. Kanske jag skulle snålat in på någonting men jag vet inte riktigt vart. Ibland kanske jag köpt en dyrare lunch än vad som tänkts, i lördags var ja ju på söder o i fredags åt jag med emma.. då gick ju över femundringen lite mer också.. Men i det stora hela.. har jag slösat så mycket??? Gud jag blir kallsvettig..men med tanke på att inkomsten på de senaste månaderna inte ens varit de pengar jag ja lånat från mig själv kanske det inte är så konstigt eller??

Fy fan, nej glöm det erica, du skall bli rik någongång...snart. En lön till är ju kvar, kanske får en tusing om man har tur hahha.. fast ja får tillbaka en hyra.. tack godegud.

Nu sitter jag o spanar lite på londonpriser..fan ja tror de höjer för varje dag emma... suck, tror de höjt med hundra spänn på några dagar..inte så mycket men ni känner ju mig.

Vi måste ta något billigt och bra när vi bestämmer oss... annars kommer jag grina floder efter resan. jag vet hur jag blir..vadå men jag kanske skall lyssna på Maria.. Man lever bara en gång. Det löser sig fan.

hope so.

Ikväll skall jag lyssna på Modo-Timrå ahhh härligt med hockey då kan jag koppla av lite..sedan dyker flickorna upp här på msn då skall det planeras.. härligt. Det skall bli så bra! Positiva tankar nu.

Önskar att jag kunde besöka alla... men fan ni är ju så utspridda hahah bajs. Får tjäna pengar hemma eller något.. Detta pengatjat. Jag som skall börja gymma också nu när jag är hemma..hahah det går bra det här.

Nä folks vilket förvirrat inlägg, jag är hemma, jag har tid att tänka det är väl allt.

Kramisbananis el nått


Men det skall ni veta.. jag ångrar inget jag gjort med mina vänner under tiden som varit.. varenda krona har det varit värt!
Och vem säger nejtack till en vaniljchokladdricka (kolla storleken, jösses) med cheescake på ett mysigt café med Bus??? Inte jag!
1 Kommentarer
Solli:

den där cheesecaken ser riktigt god ut! delcious! give me säger jag bara!



kram!

2009-01-12 | 23:37:50
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.