2009-01-04 | 23:22:02

Glamourkväll



















igår var det inflyttning hos Skyttedal/Noord i deras härliga trea i Haninge. Dåligt snygg lägenhet! det var glamour tema för kvällen vilken jag typ lyckades med. ialf en fin klänning, vaskade fram min gamla nyårsblåsa för kvällen. det gick nog hem. Under kvällen var det lite mingeltävling samtidigt som det bjöds på mängder av champagne, vin och massvis med härliga snittar. En kväll ala Sara.

Riktig trevligt, inget galet hände, men härliga människor, mycket skratt och tok. Jag va så lycklig att malin kommit och hälsat på så det gjode ju halva kvällen. efter minst 25 snittar och x antalet glas champagne fick vi skjuts av lasse till centralen. åhh va härligt det är att åka tunnelbana tre på natten. NOT usch men det gick ju. sedan blev det taxi från vällingby hem hhaha det är långt till mig. men det gick fint det med.

Jag och malin somnade bredvid varandra efter lite mer snack och vaknade lagom fräsca idag. 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.