2009-01-27 | 16:27:11

Hemkommen

Hej friends, tänkte bara säga att jag är hemma från stora staden London. En helt perfekt resa såklart med bus och bella. det kommer komma bilder när jag får tid. skall ju åka till uppsala/falun/stockholm på torsdag redan igen.. mycket som skall göras denna vecka också. Så jag lär väl bli lite disträ. men jag skall ta med kameran och berätta mer kring den resan senare också.

Men lodon var annars härligt. Mäktigt att se Big Ben, Buckingham Palace osv. Picadilly Circus var väl inte direkt jätteballt men aja. Alla häftiga marknader var något utöver det vanliga såklart och utgången på TigerTiger ja..hm köttmarknad som vi brukar säga i skogarna i norrland eller nåt. London har mycket att bjuda på, vi hann inte allt, men vi gjorde mycket och gick mycket. Har en knöl på min fot som vägrar ge sig men men..

Nu skall jag ta en snabbsovstund sedan dusch och sen hockey...mycket mycket nu..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.