2009-01-10 | 17:38:46

inflyttningsfest väntar

idag har jag inte riktigt haft någon bra dag. igår var liksom perfekt, emma och ja hade himla trevligt. Gick på nationalmuseumet, fotade, fikade i gamla stan och åt spanskt på söder. blider kommer.

Nu idag kom jag helt av mig, vill avskärma mig från världen och bara vara ifred. Men det går ju inte. Jag bor ju inte direkt ensam. Telefoner ringer, besökare kommer och går, knackningar på dörren.. ja blir så less. lämna mig ifred. och tjat om jobb. har du hittat något nytt? men va fan, ja sa upp mig för tre dar sedan de kommer inte ett nytt på en sekund.

Åhh jag känner mig folkskygg, irriterad och vill vara ifred. Det kommer bli tungt att åka hem, nu ska alla veta vad jag gör hemma..några fler har fått reda på det idag, en massa frågor blbalabl...

Nä nu ska jag inte vara bitterkärrig här. Det skall lösa sig! Jag skall hitta ett bra jobb, med normala arbetstider och bra lön. thats it!

Nu håller jag på att göra mig iordning. Tur att Maria finns! Det skall bli festligheter såhär på lördagkväll. Inflyttningsfest väntar borta i skanstull. Blir säkert prima. Bara fixa håret och sminket så är jag redo.

Sedan äre söndag..och sen hemfärd.. jösses!

Vi ses friends..

Ps bella.. vi måste höras på msn el nått. har kollat lite på hotell.. men vi måste ju prata om allt osv.. duvet.. detta planerande haha. Dessutom måste bus ge klartecken.. eftersom det bara funkar om två veckor..


Lyckliga stunder =)
1 Kommentarer
bus:

Vilken härlig gammal bild på the gang=)

2009-01-12 | 10:20:07
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.